sâmbătă, 14 martie 2015

CURS 3 LMS-LEARNING MANAGEMENT SYSTEM

      

LMS-LEARNING MANAGEMENT SYSTEM



      In cardrul cursului 3, sustinit de domnul profesor Bogdan Logofatu, am aflat despre conceptul de LMS, despre evolutia  istorica, cat si despre implementarea LMS in cadrul Universitatii Bucuresti.







      LMS (Learning Management System)  este o aplicatie software ce indeplineste mai multe functii, precum: documentare, administrare, livrare de cursuri in format e-learning.
      Institutiile de invatamant, printre care si Universistatea Bucuresti, utilizeaza aceasta aplicatie pentru a le oferi studentilor cursuri on-line.

       Prezentarea sugestiva a istoriei LMS este surprinza in urmatoarea imagine:





      In perioada 2003-2013 in cadrul Departamentului CREDIS al Universitatii Bucuresti a fost proiectat, implementat si utilizat cu succes un sistem LMS "home made". Acest fapt se datoreaza profesorului universitar Bogdan Logofatu si programatorului Luca Corcotoi.








      Incepand cu anul 2010 Departamentu CREDIS, a evoluat, folosind platformele Google. Toate aceste platforme contribuie la o comunicare rapida si eficienta intre studentii si cadrele didactice si personalul administrativ. Principalele servicii web sunt: GMail, GDrive, GCalendar, GGroups.



      Dupa parerea mea, toate aceste servicii web enunmerate anterior sunt benefice, atat pentru studentii din Invatamantul la Distanta ,cat si pentru cei din Invatamantul la Zi.

      Desi sunt prezenta la cursurile si laboratoarele de IAC, in timpul liber accesez GDrive unde vizualizez suporturile de curs pentru a-mi reaminti unele lucruri sau pentru a-mi clarifica unele lacune.  Pe baza lectiile video am reusit sa-mi creez acest Blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu